Leveringen

  • Onze ibc containers worden geleverd met een leverkost die je kan bekijken op de productpagina. Hoe meer ibc containers je koopt, hoe lager de transportkost/ibc container.
  • Je mag er op rekenen dat ook jouw bestelling straks netjes voor je woning of op de werf afgeleverd wordt.
  • Onze producten zijn net iets zwaarder en groter dan een boek of een laptop. Daarom wordt de levering uitgevoerd met een vrachtwagen die voorzien is van een laadklep.
  • Levering met een vrachtwagen met kraan is niet mogelijk. De container wordt naast de vrachtwagen geleverd. Moet je de container na de levering verplaatsen? De containers zijn compact en wegen niet veel. Je kan ze dus makkelijk met twee of meerdere personen verplaatsen.
  • Over een verharde ondergrond, kan je:
    • bijvoorbeeld ook gebruik maken van één of meerdere “verhuiskarretjes”.
    • gebruik maken van een transpallet.
  • Om zijn latere leveringen niet in het gedrang te brengen, kan de chauffeur niet helpen hierbij.
collage-transport-low-1024x752.png

Vanaf welk moment wordt de levering gepland?

Als een product op voorraad is, plannen wij de montage en de levering na de ontvangst van je bestelling en betaling.

Hoe snel en wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Vaak gestelde vragen

Kan ik mijn container laten leveren op een zelf gekozen dag of tijdstip?

De dag of het tijdstip van de levering kan niet gekozen worden. Heb je een specifieke leveringstermijn in gedachten, vermeld dit dan duidelijk bij de bestelling.

Waar wordt de container afgezet?

De container wordt naast de vrachtwagen geleverd. Moet je de container na de levering verplaatsen? De containers zijn compact en wegen niet veel. Je kan ze dus makkelijk met twee of meerdere personen verplaatsen.

Over een verharde ondergrond, kan je:

Om zijn latere leveringen niet in het gedrang te brengen, kan de chauffeur niet helpen hierbij.

Kan ik mijn ibc container bij jullie komen ophalen? Wanneer kan dit?

Bij het bestelproces, kan je ervoor kiezen om zelf je bestelling af te halen in onze vestiging te Wetteren. Van zodra wij de bevestiging van je bestelling en betaling ontvangen hebben, contacteren wij je zelf via mail of telefoon om een afspraak in te plannen. Afhalen is iedere werkdag mogelijk, niet tijdens het weekend of op feestdagen.

Kan ik het leveringsadres nog aanpassen?

Het leveringsadres staat vermeld in zowel de orderbevestiging/pro forma factuur, als in de (automatische) mail bij het plannen/opvolgen van de levering. Merk je een fout, gelieve ons dan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Bij het (te) late verwittigen hiervan, kunnen bijkomende kosten in rekening gebracht worden.

Wat moet ik doen als mijn zending beschadigd is?

Als je schade vaststelt bij de levering, dan dien je dit te noteren op de leveringsbon van de chauffeur, of je kan de levering weigeren. Als je na levering nog schade vaststelt die onmogelijk zichtbaar was bij de levering, dien je deze binnen de 24 uur na de levering te melden, bij voorkeur schriftelijk en vergezeld van een (paar) foto(‘s) van de schade.

Beschikken jullie over een kraanwagen?

Levering met een vrachtwagen met kraan is niet mogelijk. De levering wordt uitgevoerd met een vrachtwagen die voorzien is van een laadklep

Mijn adres is niet bereikbaar voor een (grote) vrachtwagen. Wat nu?

Contacteer ons vrijblijvend voor je je bestelling plaatst. Onze logistieke verantwoordelijke bekijkt jouw vraag, eventueel in overleg met onze logistieke partners. Met onze jarenlange ervaring vinden we altijd een gepaste oplossing. Het gezond verstand primeert hier.